Bereikbaarheid plus
Het juist uitvragen is een niet te onderschatten proces, en alhoewel er met een gedegen script al veel vragen kunnen worden afgevangen is het onverminderd van belang om mensen met de juiste skills en expertise hiervoor in te zetten die verzoeken of meldingen als zodanig herkennen, registreren en uitzetten. Als opdrachtgever hecht u er namelijk waarde aan dat dit met de juiste zorg en kwaliteit uit uw naam plaatsvindt en er geen onnodige acties en kosten worden gecreƫerd. Bereikbaarheid plus zorgt ervoor dat er met u wordt meegedacht en u wordt geinformeerd en geadviseerd wanneer kosten, voortvloeiend uit storingen of reparaties, herhaald voorkomen.
Specialisme
Elke branche kent zijn eigen cultuur met branchegerichte terminologie waardoor u vaak bent aangewezen op kennis en juiste interpretatie die benodigd is voor het afhandelen van reparatie- , storingsmeldingen en onderhoud. U kunt ervoor kiezen om uw dienstverlening onder te brengen bij een willekeurige telefoondienst die uw bereikbaarheid verzorgt. Er zijn legio aanbieders met elk hun eigen voor- en nadelen. Feit is dat veel van deze partijen een massa bedienen waardoor er met veel verschillende petten en scripts gewerkt wordt. Voor bereikbaarheid met alleen de focus op specifieke technische of facillitaire beheerdiensten is het aanbod al wat schaarser.
Onze ondersteuning richt zich dan ook primair op:
- Het beheren van gebouw gebonden onderhoudsprocessen;
- Uitzetten en bewaken van storingsmeldingen en calamiteiten;
- Uitzetten van de juiste escalaties;
- Zelfstandig en verantwoord kunnen regisseren;
PAKO Solutions helpt u aan de gewenste bereikbaarheid!